Tuesday, October 13, 2015


          S obzirom da je uveliko počela prodaja kozmetike preko društvenih mreža i s obzirom da one ne pružaju mogućnost da se o toj kozmetici mnogo piše, javila se potreba da i ja napravim blog. Da se razumijemo, ovde će biti iznošeni moji lični stavovi, ne stavovi Farmasija ili bilo koje druge kuće. 

         Nisam profesionalni šminker, ne šminkam, ali mogu reći da mnogo toga znam s obzirom da se bavim prodajom iste već duži niz godina i da je to nešto što me dosta zanima. Nego, dosta o meni, da krenem malo o kozmetici. 

         Prvo što se uoči na društvenim mrežama ovih dana je da je sve veći broj profila preko kojih se prodaje kozmetika. Ne želim da govorim da li je to dobro ili loše, jer i ja to radim, ali evidentno je da se pojavljuje sve više šminke poznatih svjetskih trendova, po jako niskim cijenama. Kako je to moguće??? Zaista je lako shvatiti da je to kineska kozmetika, a ne original, jer ne postoji Mac puder ispod 40ak dolara, a vi ga plaćate 20KM. Zaista to želite da radite svom licu???  Nije mi  jasno da ne možete da nađete sajt Mac-a ili bilo kog drugog brenda i provjerite. Svi se kao zgrožavate na pomisao da kupite kozmetiku u kineskom shop-u, a to iz dana u dan radite kupujući na stranicama NAJPOVOLJNIJA KOZMETIKA i sl. (onako naveden primjer, a ne tačan naziv stranice). 

        Ono što je takođe primjetno je sve veći broj stranica i profila koji prodaju Farmasi kozmetiku, što je svima čudno. Pitaju se kako odjednom da to svi rade kada se Farmasi može svuda kupiti, ali više nije tako. Farmasi se sada kupuje preko kataloške prodaje, ne može se više naći u kozmetičkim prodavnicama i zbog toga je sve više djevojaka koje se tim bave. Farmasi je turski brend, koji je uvijek bio znatno niže cijene od ostalih, ali znatno visokog kvaliteta, ali sve o Farmasiju ću Vam pisati u nekom drugom postu. :)


      Sada bih Vam izdvojila neke Farmasi proizvode koji su mene oduševili, a vjerujem da će i Vas :)


       

Prvo što sam kupila bio je lak za nokte. Razmišljam, pa kakav god da bude, lak je, hajde da probam. Naručim i oduševim se i onda kreću muke. Lakovi sa efektom gela postoje u mnogo nijansi i jako je teško izdovjiti neku posebnu, kada su sve savršene, ali eto ovo je nijansa koju kupujem stalno i koju sa nijansom 405 najviše prodajem. 




         S obzirom da je moja prijateljica počela da koristi neke proizvode Farmasi prije mene, počela je da ma smara pričom kako su dobre BB kreme, Stay matte puder i slično, tako da me nagovorila da ih naručim (a ja se počela baviti tim i umjesto da ja nju nagovaram.. :D ). Tako je BB krema postala moja svakodnevica. Lagana je, odlično prekriva, ne stvara mi osjećaj maske na licu.




       Kada sam poslala prvu narudžbu, nisam znala da svaki novi član dobije ruž po izboru i da treba da navede koju nijansu želi i tako meni sa prvom narudžbom dođe Mat 02 koji su izabrali u kancelariji. Otvorim, pogledam, pomislim:"Pa goru boju nisu mogli poslati." Zatvorim i ostavim, misleći da ću ga prodati. Mjesec, dva, niko ni da pita za njega. Naljutim se, otvorim, stavim na usne. Wow. Je l' moguće? U kombinaciji sa olovkom za usne 212 i tečnim korektorom, djeluje perfektno. Sada bez njega ne izlazim iz kuće. :)

No comments:

Post a Comment